Selasa, 22 April 2014

OkeySebenarnyaOrangTu

April 22, 2014

Ingat tak semalam aku ada cerita yang aku nampak polis acu pistol kat passenger satu kereta masa aku keluar lunch? And aku juga mention yang maybe ada update malam nya.

Yup, memang ada update. And dah tau kenapa aku nampak scene yang melibatkan mende yang aku tak suka - pistol.

Orang-orang kat dalam kereta yang surrounded by guns tu adalah pencuri (or penyamun? Aku tak ingat terms yang anchor berita tu guna malam tadi). Baru lepas pecah rumah, kena kejar polis, so these guys random shoot. Nyaris sangat nak kena civilians

Bila dia langgar kereta peronda polis tu yang buat masing-masing immobile agaknya. Anyway, syukur la dah ditangkap. See? Okey pe ada polis. *Rumah korang kena pecah, beria-ia polis ni kejar sampai dapat tangkap.*

Sekian la update aku hari ni.

Tiada ulasan: