Sabtu, 1 Mac 2014

A-Trip-Around-Bandar-Maharani

March 1, 2014

Agak bersawang dah blog aku ni ha. Mana tak nya, sejak air kena catu, idea nak menulis pun macam kering jugak. Tapi dah 2-3 hari ni aku memang sangat-sangat gedik nak update blog. Nape? Huish, ada le.. moh tengok..

 

Gambar yang penuh buildings ni kitorang snap di Muar, Bandar Maharani. Nape Bandar Maharani? Ntah, aku belum study lagi. 

En. Suami ajak balik ke kampung dia 25-26 Feb hari tu, sebab ada urusan yang nak diselesaikan. So on the way nak balik ke KL, singgah la sekejap di Muar. Kebetulan balik ke sebelah sini, aku memang nak sangat beli baju kecik kat The Store sini. Kat tempat lain aku belum pernah jumpa lagi.

Alkisahnya, 'ter'awal sangat kami sampai. Mall pun belum buka. Kelakar juga bila setiap kali lalu depan pak guard, ada yang akan tegur, "belum buka lagi, bang". En. Suami dengan muka lembu kenyang terus cakap terima kasih dan kenyit mata pada aku. Hihihi. Sudahnya kami keluar ke depan mall tu dan hang out di McD.

Elok siap breakfast je, mall pun buka. Apa lagi, ayah ngan ibu sempat la sambar sorang sehelai t-shirt. Lepas ibu siap pilih baju kecik, kitorang pun terus gerak balik KL. Sekian..


 
 
 

Tiada ulasan: