Selasa, 20 Januari 2015

BilaBerlakuMacamNi..

January 20, 2015

Elok je aku habis kelas Cardio-Respiratory, aku bergegas ikut En. Hazman ke pejabat dia sebab nak dapatkan tandatangan pengajar untuk mohon sticker kereta. Dah lebih seminggu NenoNeno aku park kat luar sana, guard dah bunyi suruh aku bawak masuk park kat area asrama. Settle borang permohonan, aku bergegas balik kelas. On je internet, masuk mesej dari Ika.


Alahai, lemah rasanya. Memang sejak seminggu ni aku sibuk ya amat. Bila aku call En. Noor, Safiyyah biasanya dah lelap. Malam semalam ada jugak la aku bercakap dengan Safiyyah.. well aku bercakap and dia dengar je. Masa dah nak last sangat dia ada membebel-bebel but aku tak faham. Tone dia suggest yang dia report activities on that day, while the truth is dia try to voice out how much she missed me.

Aku tak boleh nak balik weekend ni sebab ada kelas ganti, tapi aku akan balik next week. Either aku drive or just ambik bas, tak tau lagi. Yang penting aku dapat tengok wajah-wajah kesayangan hamba. Aku cuma mampu doa Safiyyah boleh terus sabar sampai aku selesai. Korang yang sayang Safiyyah, please doa dia kuat semangat..


Agaknya ni baju pink frozen yang 'ntik' (read: cantik) tu..

Tiada ulasan: