Selasa, 20 Januari 2015

AJL 29

January 20, 2015


Ye aku tau, AJL dah lepas and aku memang ketinggalan. In fact aku tak pernah ambik peduli tentang AJL, sampai la malam tadi aku buka FB (yang dah bersawang).. punya la banyak status pasal persembahan kumpulan MOJO masa final tu. If setakat sorang-dua, aku brush aside je tapi sepanjang-panjang status yang aku tengok, almost semua komen pasal persembahan ni.

Aku pun cuba la tengok.. nak jugak tau apa yang special sangat dengan performance ni. Bila lighting in, terkedu kejap aku. Seriously aku tak jangka.. I didn't see that coming. OKU with big voice, performing the song effortlessly but draw the biggest attention. Ada jugak rasa sebak, kuasa Allah tu tak siapa boleh duga. Dia duga seseorang tapi Dia juga bagi kelebihan pada orang tu.

Enjoy the video..

Tiada ulasan: