Ahad, 31 Ogos 2014

Lawatan

August 31, 2014

0102 hrs
Baru selesai melayan ragam anak. Ada ke patut sampai ke tengah malam diajaknya aku tengok FROZEN. Mujur la time dia melalak tu tak sampai bangun segala isi rumah. Kebetulan Mak dan Abah sampai petang semalam. Meriah la rumah aku minggu ni. Jap, may be takkan sampai seminggu kot. Abah memang tak lekat lama kalau datang KL.

Pagi nanti aku mungkin akan keluar dengan En. Noor, bawa Safiyyah main kat taman. So now kena lelap, sebab jap lagi aku nak bangun untuk study and prepare a little note untuk carry around. I gotta do something, kan? Since I'm not a genius. Ni bukan sentap ye. This is the whole truth. So aku akan update lagi nanti. Later.




Agak-agak korang la, pe je la yang En. Noor dok sibukkan tu eh?
1600 hrs - as I'm watching Nanban @ TV2

Tiada ulasan: