Isnin, 18 Ogos 2014

Are-You-For-Real??

August 18, 2014

Hari ni aku tido puas dalam kelas awal pagi, even dalam berlengas sebab aircond still not working. Alang-alang pengajar tak masuk, sila pandai-pandai ambik kesempatan ye, kawan-kawan. Tiada la daya kuasa aku nak recce mana perginya pengajar tu. Dah tentu bersebab dia MIA, sebab pengajar takkan missed class without valid reason.

Second period is digestive system, and aku lega sebab dah puas tido. So dalam kelas ni aku segar. Jangan main-main okeh, pengajar tu seriously stern. Ada yang dah tertidur tadi, dia mark muka orang tu. Next time kalau tidur lagi konpem dia deduct terus 5% attitude and aptitude marks tu. Ngeri okeh. Minta dijauhkan!!

Petang tadi ada perjumpaan, so budak-budak ni nak solat Asar dulu sebelum masuk perjumpaan. Aku turun lewat sikit, so aku ternampak la dua makhluk Allah duduk berkepit semacam dalam surau tu. Aku tinggal beg sekejap, terus dash out ke toilet. Bila balik semula, yang pakai tudung tadi dah lucut tudung, makin melekat pulak dah.

Elok budak-budak ni siap solat, yang ala-ala tomboi ni dah baring atas riba awek comel sebelah dia tu. Cakap pun bisik-bisik. Hadoi.. korang set surau okay, at least aku nampak ko baik kat mata aku. At least aku cuba bersangka baik, gaya tomboi ko tu aku simply anggap ko tak sengaja pakai macam lelaki. Ko orang kanan persatuan islamik..

Please.. banyak benar kes kecelaruan identiti sekarang ni. Jiran bilik aku pun ala-ala celaru identiti, siap staring dagger kat aku bila aku gurau ngan roommate. Adoi la.. jadah apa kah aku nak terjebak feeling kat kaum sejenis neh?? Ko ingat aku dah tak cukup sumber ke nak menggentel? Abis laki aku tu nak dicampak ke mana hoih?

Dah-dah la tu.. apa la salah aku kat korang. Yang bercelaru identiti tu korang, tapi aku lak yang jadi mangsa bengang korang. Malas aku nak layan korang ni. Aku nak study physiology. Go Salina, go!!

Tiada ulasan: