Selasa, 12 Ogos 2014

Bad.. or Worse?

August 12, 2014

Sepanjang malam perut aku meragam. Jenuh aku berulang ke toilet. Time cani takde la pekdah korang nak bagi aku takut dengan horror story. Dapat sampai toilet on time pun dah besar rahmat. Aku cadang nak bertahan je. Selalu kalau aku salah makan pun perut tak meragam lebih dari sehari. Kali ni lain pulak.

Sorry cerita petang ni tak berapa nak murni sangat.. tapi hakikat yang dah takde pepejal yang keluar melainkan air adalah memenatkan. Ditambah dengan muntah pagi tadi, maka aku takde pilihan melainkan pergi ke klinik. Since aku belajar di kolej di bawah KKM, MC yang diterima hanyalah MC dari hospital kerajaan sahaja. Leceh okeh.

Elok siap isi borang, aku terus tunggu depan auditorium even admin cakap transport ready pukul 9. Dalam hati terfikir-fikir jugak, macamkan tak biasa dengan government, janji pukul 9 tapi show uo pukul?? This morning transport hanya datang pukul 9.30. Dipendekkan kisah, sampai ke KK Sg Buloh yahg dah padat dengan manusia.

Tapi tak lama, urusan aku selesai pukul 10.30, tapi menunggu pelatih-pelatih lain siap, nak call transport untuk jemput kitorang, finally sampai di kolej pukul 12.30 tengah hari. Bayangkan dari pukul 8 pagi, nak lunch baru setel. Tu tak masuk rasa unbelievable bila doktor cuma pandang aku dan tanya sakut apa, elok aku informed pasal diarrhea, dia terus tulis prescription, then dismissed aku. Well, gomen kan??

Tiada ulasan: