Khamis, 18 September 2014

Since July 22, 2014

September 18, 2014

Aku ingat last week aku minta tolong pada Fara untuk dapatkan Sijil Gaji Akhir dari Bukit Aman. Punya la lama aku tunggu, hari ni aku call semula. Ada masalah katanya. Borang Kew.320 tak sampai ke Unit Gaji. Abis tu? Aku tanya in detail, apa jadi sebenarnya. Kata Fara, Siti Norizan dari Unit Gaji maklum masih belum terima dokumen dari Unit Saraan untuk proses Sijil Gaji Akhir.

Bila tanya Unit Saraan pulak, dokumen tu dah keluar pada 22 Julai hari tu. Nak dekat dua bulan okay. Sok kalau aku tak dapat elaun, korang nak sara aku ke? Sikit punya lama, apa la masalah korang ni. Nak contact Siti Norizan pulak engaged. Lastly aku call Ieda. Nak kena jugak kacau member tu kerja. Panas hati aku ni. Agak kalau kena kat batang tengkuk masing-masing, menggelupur kot dapat duit lambat.

Tiada ulasan: