Rabu, 11 Jun 2014

NextProject

June 11, 2014

Aku berdebar-debar menunggu dari pagi. Walaupun aku dah dapat mengagak penempatan nanti, tapi hati aku tetap jugak tertunggu-tunggu. Betul la kata orang, PENANTIAN SATU PENYEKSAAN. Tapi mak selalu pesan, kalau sabar, hasilnya nanti terasa lebih manis. Betul mak.


Aku baru la terperasan yang aku post entry ni separuh jalan semalam. Rupanya aku dah lelap, and apa yang aku type sebelum tu sikit pun aku tak save. Hadoi la! 

Actually masa result keluar hari tu, aku disuruh tunggu surat keluar pada 9 Jun. Alih-alih aku masuk semula website Latihan KKM, dia inform yang surat akan keluar pada 11 Jun. Ini sudah bikin aku lebih gelabah. Masa suntuk nak urus banyak benda.

Maka, adalah aku bercuti dari blog untuk beberapa waktu sehingga la aku siap lapor diri nanti. Untuk korang, thanks sebab sudi jengah blog aku. Salah silap aku, bahasa smash yang aku guna, aku minta maaf banyak-banyak kalau dah menyinggung hati siapa-siapa. Sekian.

Tiada ulasan: