Selasa, 18 Februari 2014

TheFirstYear

February 18, 2014

Dah lepas berhari-hari, baru la aku tergerak nak share post ni. Safiyyah celebrate first birthday pada February 13, 2014. Sikit sayu dan sebak sebab aku berjaya jaga seorang anak, genap setahun. Nak celebrate memang aku tak pandai (sebab aku sendiri tak pernah ada celebration party sebelum ni) tapi pengasuh dia dah pun selesaikan isu tu.

Gambar ni diambil waktu Safiyyah sibuk berpaut dekat Cda. Baju tu pun Cda yang belikan.. banyak sungguh hadiah baju yang Safiyyah dapat. Malam kelmarin baru aku ngan En. Noor perasan yang drawer baju Safiyyah dah tak boleh tutup. 

Wah..

Kepada kak Ros, suami, dan anak-anak.. terima kasih sebab sudi menjaga Safiyyah macam anak sendiri. Terima kasih juga atas kesanggupan mengatur birthday party untuk Safiyyah and the gang 
(boleh? Anak aku kecik-kecik dah ada geng).

Kepada En. Noor, terima kasih sebab sudi meneman kami ke klinik, dan habiskan waktu cuti anda mencari keperluan birthday party Safiyyah. Kepada Safiyyah, terima kasih sebab hadir dalam hidup ibu, menceriakan hari ibu dan ayah dengan keletah dan ragam Safiyyah selama ni. Thank you all.. thank you

Tiada ulasan: