Isnin, 17 Disember 2012

SeindahBudiSelingkarKenangan

December 17, 2012

Atas permintaan kawan-kawan, aku cuba la create satu post tentang event last Friday (December 14, 2012). Agak susah sikit sebab tak banyak gambar yang aku dapat dengan keadaan buyung aku ni (asal berjalan je rasa cam nak pee pee, payah sikit la), ditambah pulak dengan balik awal. Jadi aku snap mana yang sempat je. Ikut rancangan asal, aku pergi naik kereta sendiri, Insp Faridah akan naik kereta sendiri, tapi gerak bersama. Cuma tukar plan naik satu kereta je sebab suami dia kene outstation, dan mak dia tinggal sorang kat rumah dengan cucu.


Aku semeja dengan Fara & Fiza. Campur dengan suami & anak-anak masing-masing, full table okeh. 


Ni santapan malam aku dengan En. Suami. Makanan pertama yang aku habiskan adalah buah. Wah, leganya perut..


Ni version yang lebih clear.. ada rendang daging, masak lemak babat lembu, ayam masak merah, sambal udang, sayur goreng, kari ikan.. senak perut aku menghabiskan makanan..


En. Suami dengan penuh provokasi menyuap makanan.


Anak kecik tu cam malu-malu je nak makan.. tengok ayah ngan mak dia, laju je menyuap. Siap menyengih lagi.


Oh yang ni family model. Sorang pun tak segan nak menyengih depan kamera.


Aku sampai tegak-tegak badan menyuap makanan.. gila sendat perut.

 
Pengerusi event. Bos aku ni nampak sedih je semedang..

  











Choir.. nasib baik la takde coral speaking. Puisi malam ni memang sedih. Aku rasa semua orang pun fikir camtu.












Sebelum aku balik.. atas permintaan kak Yati..




Takat ni je la kehadiran aku dalam majlis ni..

Tiada ulasan: