Khamis, 30 Oktober 2014

Kelas Dah Sejuk

October 30, 2014

Actually dari hari Isnin lagi aircond kelas seemed to be working, cuma aku malas nak tetus mention. Radicare ni kalau sampai angin gila dia, tetiba je aircond tu rosak balik. Vendor dah tak boleh nak settle masalah tu so pass kat soh (sole, kak, sebutannya 'sole'.. bukan soh) distributor pulak. Diorang tu sibuk, bukan nak jaga kita je. Students takyah la nak kepoh. Eh.

Bleh blah la ko. Macam la aku tak pernah berurusan ngan vendors and sole distributors.

Okay, now dah masuk hari keempat aircond tu berfungsi. Okay aku percaya masalah dah selesai. Aku ni ha yang tak selesai lagi. Exam start next week. Aku malas nak amik port lelebih pasal orang lain, especially orang yang believe diorang always right. Habis semua cakap orang dia bantah. Aku dah tak kuasa nak ikut jadi juara. So long as I get things done, all is well to me.

Aku nak lelap dulu. Memang terbantut nak study malam ni. Nape tah, aku pun tak tau. Nanti-nanti aku sambung lagi.

Tiada ulasan: